Програми навчання
Замовити дзвінок

Поширені запитання

Групові програми навчання для дітей 7-17 років

РОЗДІЛ I

Школа, перебування, гроші, страховка, поведінку, екскурсії.


1. Хто відповідає за дитину під час поїздки? Кому дзвонити в разі будь-яких проблем і питань?

За дитину відповідає школа, сім'я, яка приймає (якщо проживання в сім'ї), керівник, агентство, батьки і сама дитина.
Потрібно налаштувати дитину так, щоб він спочатку повідомляв інформацію керівнику групи.
Дзвонити потрібно спочатку керівнику, далі, якщо проблема не вирішується - нам в офіс, в робочий час, і, цілодобово за екстреним телефоном з Інфолиста, який ми висилаємо за 2 тижні до поїздки.

2. Чи можна не відвідувати заняття або деякі екскурсії?

Не можна, пропуски можливі тільки через хворобу. Батьки не мають права дозволяти дитині пропускати заняття або екскурсії.

3. Чи можна супроводжувати дитину за кордон, подивитися школу, переконатися, що все там добре?

У групі школярів своя атмосфера і є керівник, який за все відповідає. Якщо є бажання, можна забрати дитину в останній день програми і провести подальше час з сім'єю в країні перебування самостійно. Подавати документи на візу батьків ми радимо після отримання візи дитини.

4. Що брати з собою дитині в поїздку?

Фотоапарат, рушник, зручне взуття, одяг для мінливої ​​погоди по сезону, перехідник для місцевої розетки, більш детально інформація надсилається за 2 тижні до вильоту групи (детальний інфолист для батьків і дітей).

5. Скільки грошей планувати на «кишенькові витрати»?

У всіх наших дитячих групових програмах - все включено у вартість: 3-х разове харчування, проїзд, вхідні квитки на екскурсіях і т.д. На «кишенькові витрати», такі як сувеніри, вода, снеки, шопінг та інше, ми радимо запланувати:

- для проживання в сім'ї - від 150 фунтів, доларів, євро / тиждень;

- для проживання в резиденції - від 100 євро, фунтів, доларів / тиждень.

6. Які додаткові витрати будуть у нас крім зазначеної суми «під ключ»?

У повну вартість програми не входять переклади документів на візу (70-140 грн сторінка, якщо переклад наш). Якщо дитина / група захоче поїхати на додаткову екскурсію, яку пропонує школа - доплата на місці. Також, по приїзду і розселенню в школу-пансіон, необхідно сплатити депозит в розмірі 40 - 60 євро (в залежності від школи). Після виселення - при відсутності поломок, крадіжок і т.п. - гроші повертаються.

7. Чи є лікар на території школи? Що робити якщо дитина захворіла?

У кожній школі є медпункт, також є аптечка у керівника групи. Можна зібрати аптечку дитині, АЛЕ, необхідно обов'язково розписати письмово дозування кожного препарату! Батьки зобов'язані попередити нас і керівника про всі захворюваннях дитини перед поїздкою.

8. Дитині дуже легко або складно на заняттях. Що робити і до кого звернутися?

У перший день перебування в школі, після проведення тесту, дітей розподіляють по групах, відповідно до їхнього рівня знань показаних на тесті. Якщо дитина повідомляє, що йому легко або складно вчитися в даній групі - ми радимо не змінювати групу ще 1-3 дні. Якщо все ж проблема не вирішується сама собою - керівник групи обговорює це питання з керівництвом школи і дитини переводять в іншу групу.

9. Як проходить розселення в резиденції школи?

По приїзду, нашу групу селять в підготовлені кімнати резиденції. Хлопчики і дівчатка живуть або в різних корпусах, або на різних поверхах. Розподіл в кімнаті по ліжках проходить за бажанням дітей. Наявність іноземних дітей в кімнатах, поряд з дітьми з нашої групи, можливо, але не обов'язково.

10. Як проходить розселення в програмах з проживанням в сім'ї?

Підбір сім'ї відбувається до вильоту. Всі побажання по підбору сім'ї Ви вказуєте при бронюванні туру, під час заповнення анкети на проживання. Ми радимо зв'язатися з родиною до вильоту, познайомитися, вказати з ким із групи Ваша дитина хоче жити в будинку або кімнаті. Наявність іноземних дітей в кімнатах, поряд з дітьми з нашої групи, можливо, але не може бути гарантованим.

11. Яка страхова компанія обслуговує дітей на час поїздки?

Канадські, американські, а також деякі британські програми обслуговує міжнародна страхова компанія "Guard ME", за всіма іншими напрямами - компанія «Європейське туристичне страхування». Якщо дитина захворіла - керівник групи дізнається у страхової компанії, де знаходиться найближчий клініки і там дитина обстежується безкоштовно. При необхідності оплати лікування, всі гроші повертаються після прильоту страховою компанією у встановлені терміни.

12. Що входить в медичну страховку?

Повний пакет медобслуговування. Чи не входить обслуговування по стоматології і загострення хронічних захворювань. Повний страховий пакет з детальними умовами ми можемо вислати Вам за запитом.

13. Чи можна відмовитися від Вашої страховки і взяти свою?

Ні, страховка входить у вартість туру. Свою страховку можна взяти додатково.

14. Скільки коштують послуги «Алеком»?

Наші послуги з оформлення групових програм - безкоштовні. Ви отримуєте ту ж вартість, яку отримали б, якби звернулися в школу безпосередньо. Пакетна вартість, яку Ви отримуєте - під «ключ», включає всі: переліт, візу (крім США) та інші витрати. І, так як наша компанія є лідером в організації саме групових програм, це дає нам можливість знизити ціну на переліт, трансфери та інші витрати, так, що наша вартість вигідно відрізняється від цін наших конкурентів. Також, діють постійні знижки «приведи друга» і «раннє бронювання».

15. Як перерахувати гроші дитині за кордон в разі потреби?

- Дати дитині картку, поповнити її в Україні. Дитина зніме гроші в банкоматі.
- Уточнити у керівника можливість отримання грошових переказів: Western Union, Moneygram. Не завжди можливо, тому що залежить від розташування школи, розпорядку дня.
- Дати керівнику готівку «про запас».

16. Яку мобільний зв'язок використовувати? Зв'язок з дитиною?
На сьогоднішній день українські оператори мобільного зв'язку пропонують хороші умови по використанню послуг роумінгу. Будь ласка зв'яжіться зі своїм оператором і уточніть можливі тарифи.

17. Чи є в школі безкоштовний Інтернет, Wi-Fi?

Так, у всіх школах є як комп'ютерні класи з безкоштовним доступом в Інтернет, так і бездротовим Wi-Fi Інтернетом. В останні роки, деякі школи впровадили символічну плату за Інтернет, щоб діти більше спілкувалися наживо один з одним, а не сиділи в соцмережах. Деякі школи відключають Wi-Fi на ніч.

18. Які авіалінії включені у вартість туру?

У Великобританії в 95% випадків - British Airways. За іншими напрямками уточнюється ближче до вильоту (KLM, UIA, Lufthansa, Delta і ін.).

19. Чи можна самому купити переліт для дитини?

Так, але після того коли рейс для решти групи визначено нами, і куплені квитки. Купувати квитки самому, як правило, дорожче, так як ми використовуємо груповий тариф.

20. Чи можна брати з собою або купувати за кордоном великогабаритну техніку, спортивний інвентар (велосипед, скейтборд, і т.п.)

Ні.

21. Чи може дитину забрати зі школи родич або друг?

Може, після письмової згоди обох батьків ДО поїздки із зазначенням всіх деталей і контактів довіреної особи. Заборонено забирати дитину з ночівлею.

22. Чи відшкодовується вартість екскурсій, якщо дитина не їде на екскурсію?

Ні. Всі групові дитячі тури - пакетні. Всі розваги, екскурсії, навчання, харчування тощо оплачуються нами в школу в 100% розмірі ДО вильоту і компенсацій після вильоту групи - немає.

23. У кого знаходяться документи дитини під час поїздки?

Всі документи: паспорти, доручення, квитки, запрошення, знаходяться у керівника групи і на руки дітям не видаються до прильоту в Україну.

24. Коли останній термін оплати за тур?

Згідно з угодою, за 2 тижні до вильоту. У разі затримки з видачею візи, оплата відразу після отримання візи. Виключені будь-які грошові розрахунки в аеропорту.

25. Чи можливі рейси не з Києва?

Якщо вся група згодна з деталями перельоту - тоді так. Зазвичай, наші групи збираються з усієї України, так що більшість наших вильотів - з Києва.

26. Чи може дитина самостійно поїхати на якусь екскурсію, провести день без групи (поспати, подивитися фільми, пограти на комп'ютері, поїхати на шопінг, концерт)?

У груповій поїздці така можливість виключена з метою безпеки дитини, а також доцільності / корисності його проведення часу.

27. У яких випадках дитини можуть виключити зі школи?

У кожній школі є прості і чіткі правила поведінки, яких повинні дотримуватися як діти, так і керівник групи. Причиною для виключення зі школи і, як результат, повернення дитини одного додому раніше терміну можуть стати:

- Прогули занять, екскурсій і заходів без поважної причини

- Вживання алкоголю в будь-якому вигляді і будь-яких кількостях

- Куріння

- Расизм

- Агресивна поведінка, загрози, приниження інших дітей, бійка, насильство

- Крадіжка

- Недотримання правил школи і законів країни перебування

28. Що буде, якщо дитина, навмисно чи ні, щось зламав, розбив, зіпсував в школі або в прийомній сім'ї?

В такому випадку, дитині не повертається депозит, який оплачується в перший день. Якщо сума збитку більше депозиту - школа чи сім'я має право виставити рахунок на відшкодування збитку, який обов'язково потрібно буде сплатити до зворотного дати вильоту дитини в Україні.

29. Чи достатньо дітям їжі? Де харчування краще, в резиденції або сім'ї?
Все досить індивідуально, так як всі діти харчуються по-різному в своїх сім'ях в Україні.

У резиденції завжди є вибір різних страв: салати, гарніри, м'ясо, риба, фрукти, напої, десерти. Все видається дітям порційно, якщо дитина хоче добавки, можна попросити, але після того, коли основний потік дітей вже поїв. Зазвичай проблем з харчуванням в резиденції взагалі немає. Шведський стіл у їдальні, 3 рази в день - великий плюс програм з проживанням в резиденції.

У родині все проходить за правилом: що їсть сім'я - то і дитина. Як і в наших сім'ях, господиня озвучує меню на сьогодні-завтра, і як уміє, як люблять і звикли їсти її домочадці, так і готує. Замовляти улюблені страви буде неввічливо, хоча господиня в 90% випадків погодиться, щоб проявити гостинність. Дуже важливо ефективно спілкуватися в сім'ї, розповідати, що ви любите, що немає, щоб господиня враховувала побажання дитини. Досить часто в сім'ї дитини запитують, що він любить, або вже знають, що наші діти люблять і, відповідно, готують відповідні страви.

Готувати дітям самостійно, без нагляду дорослих - заборонено.

Потрібно пам'ятати, що в більшості країн до їжі ставляться дуже економно і не переїдають, стежать за здоров'ям, не вживають жирної їжі, м'яса і риби великими порціями. При цьому, добавку обов'язково доїдають і їжу не викидають.

Якщо Ваша дитина - «зростаючий організм», який вимагає багато білка (стейків, стегенець, сьомги і т.п.), у дитини дуже хороший апетит, і він удома їсть багато і часто - розрахуйте йому кишенькові гроші на додаткові прийоми їжі самостійно.

30. Якщо у дитини алергія або він не їсть деякі продукти? Як з цим бути?

Про алергії потрібно обов'язково повідомити нам і керівнику групи до поїздки. Особливості харчування в сім'ї можна попросити скорегувати перед вильотом. Після приїзду це складно зробити, тому що сім'ї закуповують продукти на 1-2 тижні вперед. У резиденції дитина може сам вибирати, що він любить, так як харчування - шведський стіл.

Розділ II

Дорога, виліт / приліт, аеропорт.

1. Звідки виліт, як я можу дізнатися деталі перельоту?

Все польотні дані відправляються Вам за 2 тижні до вильоту групи разом з інфолист. Якщо ця інформація потрібна заздалегідь, можемо вислати електронний квиток при першому ж проханні.

2. Переліт прямий або з пересадкою?

В Лондон - прямий, по інших напрямках - уточнюйте.

3. Де і коли зустріч групи з керівником, як я дізнаюся керівника і групу?

Зустріч призначається за 2,5 години до вильоту в аеропорту, в тому терміналі, звідки виліт. Фото керівника буде в інфолист, який ми висилаємо за 2 тижні до вильоту. Керівник буде в брендового червоній футболці «Alekom education abroad". Також, в аеропорту, Вас буде зустрічати співробітник нашої компанії, відповідальний за групу, він проведе знайомство з керівником, інструктаж дітей і батьків з важливих питань: аеропорт, багаж, дисципліна і т.д.

4. Які документи брати з собою на виліт?

Всі основні документи дітей будуть у керівника: паспорт з візою, нотаріальний дозвіл від батьків на виліт, запрошення, страховки, квитки. У разі якщо на виліт потрібні додаткові документи - ми Вас обов'язково попередимо завчасно. Такі документи можуть бути: оригінал Свідоцтва про народження дитини, оригінал Свідоцтва про шлюб / розлучення і ін.

5. Які норми багажу?

Потрібно упакувати дитині 2 сумки:

1. Основна поклажу - здається в багажне відділення: до 20-22 кг (в залежності від авіакомпанії).
2. Друга сумка - ручна поклажа 7 - 10 кг. У ручній поклажі не має бути заборонених предметів (гострих предметів, рідин і т.п.)
Детально про нормах багажу буде вказано перед поїздкою в інфолист.




Остались вопросы?

Свяжитесь с нашим представителем, который проконсультирует вас по любому вопросу.